A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Корчицький ліцей
Михайлюцької сільської ради
Шепетівського району Хмельницької області

Адаптація учнів 5 класу

Дата: 03.01.2023 11:04
Кількість переглядів: 705

Фото без опису

        Робота з визначення адаптації п’ятикласників до нових умов навчання в школі ІІ ступеня дуже важлива , бо діти вступають в новий період життя, протягом якого іде становлення особистості.

03 січня  у Корчицькому ліцеї відбулося засідання педагогічного консиліуму

 "АДАПТАЦІЯ УЧНІВ 5-ГО КЛАСУ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У  ШКОЛІ ІІ СТУПЕНЯ»

      Мета зустрічі: забезпечення координації дій всіх учасників навчальної діяльності  для успішного проходження процесу адаптації п’ятикласників в нових умовах навчання.

      Для вивчення стану адаптації п’ятикласників було проведено такі заходи:

1.Діагностика адаптації учнів ( Панчук І. В., соціальний педагог)

2.Відвідування уроків, виховних заходів ( Любицька З. А., директор ліцею, Кіндюк Г. В., заступник директора з НВР, Караван В. О., заступник директора з ВР

3.Класні години як для п’ятикласників, так і для батьків (онлайн) (Заєць Л.    І., класний керівник 5 класу)

    Відвідавши уроки у  п’ятому класі, адміністрацією  було встановлено, що діти на уроках активні, старанно працюють, колектив класу діяльний, живий, енергійний. Спілкування в класі позитивне, відкрите.  Діти виховані, привітні,  добрі. Педагоги вживають необхідних заходів для успішної адаптації учнів в середній ланці освіти. На уроках панує атмосфера доброзичливості, яка гармонійно поєднується з вимогами вчителя. Вчителі-предметники в основному використовують інтерактивні методи навчання, які дають можливість п’ятикласникам мати власну думку, бути активними учасниками навчальної діяльності.

      Класний керівник 5 класу проаналізувала стан успішності своїх учнів, розповіла про особливості в роботі з класним колективом. Жодна дитина не залишилася поза увагою педагога. До участі в консиліумі були залучені вчителі-предметники, які викладають у  5 класі. Між    вчителями-предметниками відбувся обмін враженнями  про клас в цілому, ставлення до навчання, вчителів, про взаємини між учнями, в чому полягають  основні труднощі в роботі з цим класом?

  З результатами діагностування п’ятикласників  ознайомила  соціальний педагог, звернувши увагу колег на те, що нового значення у п'ятикласників набувають міжособистісні та міжгрупові відносини у класному колективі. Діти хочуть почувати себе частиною цілого колективу, жити з ним спільним життям, бути визнані друзями. Також було проаналізовано рівень соціальної зрілості учнів 5 класу, і мотиви, позиції в начальному процесі .

 Вироблені спільні рекомендації, які дозволять п`ятикласникам пройти процес адаптації, пов`язаний з новими умовами праці, вимогами вчителів, навчальним навантаженням.

  Директор ліцею  підсумувала всі виступи та зазначила, що успішній адаптації учнів 5 класу до навчання у   школі  ІІ ступеня сприятиме скоординована робота всіх учасників освітнього процесу , їхній професіоналізм і досвідченість.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень